- TRŽIŠTE - /12.11.2019./ Produktna berza Novi Sad: kukuruz 13.70 din/kg , pšenica 18.50 din/kg , soja 36.50 din/kg ; /12.11.2019./ Berza u Čikagu: kukuruz 15.86 din/kg , pšenica 20.26 din/kg , soja 35.49 din/kg ; /12.11.2019./ Berza u Mineapolisu: kukuruz 15.25 din/kg , pšenica 16.18 din/kg , soja 33.24 din/kg ; /12.11.2019./ Berza u Parizu: kukuruz 19.24 din/kg , pšenica 20.94 din/kg , soja - ;

NAJAVLJEN BELGRADE FOOD SHOW 2019 – MESTO GDE NAJBOLJI SRPSKI PROIZVOĐAČI HRANE UPOZNAJU KUPCE I UČE

 

Beograd, 17. jul 2019.

Nakon velikog uspeha premijernog događaja prošle godine, Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, najavila je planove za organizacijudrugog po redu međunarodnog Sajma visokokvalitetne hrane -  Belgrade Food Show 2019. Održaće se 10. i 11. oktobra 2019. godine u Belexpocentru, a glavni cilj događajaje predstavljanje srpske i regionalne prehrambene industrije inostranim kupcima i domaćoj publici, kao i promovisanje Srbije kao lidera u regionu jugoistočne Evrope u ovoj industriji.

„Kao i prošli, i ovogodišnji Belgrade Food Show ima tri segmenta: izlagački deo, gde očekujemo oko 100 najboljih srpskih i regionalnih proizvođača hrane visoke vrednosti; edukativni deo gde će oni moći da saznaju sve o najvažnijim svetskim trendovima prehrambene industrije, kao i o načinima za unapređenje svog poslovanja od najboljih domaćih i svetskih stručnjaka; i kao ključni deo sajma bih izdvojio susrete sa potencijalnim domaćim i međunarodnim kupcima(B2B segment)“, izjavio je Miloš Pejčinović iz Asocijacije za promociju srpske hrane.

„Osim što su ovakvi međunarodni sajmovi važni za promociju domaće prehrambene industrije, njihov glavni značaj je u povezivanju proizvođača sa inostranim kupcima, ali i da se sazna gde se nalazi Srbija u odnosu na svetske trendove i tendencije u ovoj industriji“rekao je Aleksandar Pavlović, direktorUSAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu. „Uspeh prošlogodišnjeg događaja je potvrdio veliki potencijal domaće prehrambene industrije i zbog toga nastavljamo da podržavamo ovakve inicijative koje otvaraju mogućnosti za veću prodaju i izvoz.“ 

„Za većinu proizvođača hrane međunarodni sajmovi su preveliki trošak, zbog čega je ovakav događaj u Srbiji velika podrška njihovom razvoju,” izjavio je Veljko Jovanović, direktor Sektora za poljoprivredu Privredne komore Srbije. „Beograd, Srbija i region su dobili manifestaciju koja može da predstavi, edukuje i poveže, i ovo je nesumnjivo nedostajalo proizvođačima visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda.“